12.11.2010

splur of diginotes.

haha, koristasin täna oma tuba ja avastasin vanadest kaustikutest eelmisel detsemberil tundides igavledes kirjutatud pahna. tavaliselt ma viskan sellised asjad minema, aga üks on eriti naljakas, nii et ma jagan seda! :)

originaalformaat on selline:

1# elektronid ahistavad mu kõrvu
hallis hõbesajuses hoovis
kus sind nägin ma hilju.

vahetevahel vajuvad mu mõtted nii
sügavale, et ma ei leiagi neid pärast
enam üles.
kuid siiski ei oska ma seda välja
lasta.
ma mäletan algklassis hiiumaale
tehtud ekskursiooni. ma olin karoliniga
diskol. nii naljakas. playlistis oli
eminem. hästi räppis.

who sees me now? nobody sees me at
the moment. i'm invisible.
the fog is still here. go away. sun should
come out. it really should. why doesn't it?

kas ma suudangi ainult mingit segast
psühhedeelset jura suust välja ajada?
kus peitub kogu selle kõige mõte?
õhk liigub. nice.
aga see kõik ongi mu viimase 20 minuti
mõttelend! hoplaa.

2# sinist värvi tondid. tule ja võta.
tasuta naer on keelatud naer.
keelatud naer on müüdud naer.
ma ei naera. ma söön enda naeru.

2 comments:

süm_ said...

teine meeldis. väga-väga.

surramurra said...

Karoliniga diskol on ülihea. ma mäletan seda ka . :D